החלפת רצועת תריס

השאירו פרטים:

האם זה עניין מסובך – החלפת רצועת תריס

כונן הכבל הוא המכשיר הפשוט ביותר לשליטה בהרמה והורדה של וילון הגלילה. הוא מורכב מעטיפת חוט או (מה שנקרא קופסה) שלתוכה כורכים את החוט בהתאמה. הערם ממוקם בתוך הבית ליד פתח החלון. הקצה השני של החוט מחובר לגלגלת הציר בקופסה. החוט נמשך מטה ביד או שהידית בקופסה מסובבת, בזמן שהבד עולה, ואם אתה מושך את החוט אליך או מסובב את הידית הוא זז למעלה – הקנבס נופל. כמו כן, ניתן לעצור את וילון הגלילה בגובה הרצוי במצב מורם לא לגמרי.
כפי שכולנו יודעים, שום דבר אינו לנצח, למרבה הצער. לכן, עם הזמן, החוט מתחיל להתפרק, ובמקרה זה יש לבצע החלפת רצועת תריס בחדש. במצב זה, המומחים המוסמכים שלנו יחליפו בצורה איכותית ומהירה את הכבל בתריס הגלילה המגן.
פנה אלינו, א.ח.ע אלומיניום – אנחנו נפתור בקלות את הבעיה. החברה קיימת משנת 2011 ומשרתת את לקוחותיה תוך כדי מתן יחס אישי לכל לקוח. החברה פועלת בתחום אלומיניום – יצור והתקנת חלונות, תריסים ומעקות.

כונן בקרת תריס גלילה אינרציאלי

כונן בקרת תריס גלילה אינרציאלי נחשב לאחד הפשוטים והזולים, כמו גם סוגים נוחים של בקרת תריס גלילה.
כבל הבקרה וקסטת האינרציה מותקנים על וילונות גלילה בעלי ממדים קטנים ומשקל וילון של עד 15 ק"ג. הרמה והורדה של רשת וילון הגלילה המגן מתרחשת עקב המתח של החוט, המקופל לקלטת (מוביל מחרוזת). הפלט של כבל הבקרה יכול להתבצע הן דרך הקיר והן בחזית וילון הגלילה.
עם הזמן, הקסטה (הקופסה) עלולה להישבר, ולכן המומחים שלנו מוכנים לעזור במהירות בפתרון בעיה זו על ידי תיקון או החלפת רצועת תריס בחדשה.

אביזרים בעת החלפת תריס

אנו שמחים להציע לכם מגוון שלם של שירותים הקשורים להתקנה, תחזוקה ותיקון של תריסי מגן/גלילה. תריסי גלילה של יצרנים ידועים הם אמינים למדי, עם זאת, במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך לתקן אותם. אם ישנה תקלה בתריסי המיגון או נצפתה פעולתם הלא יציבה, התקשר למומחים שלנו לנייד 052-7027211 אנו נתקן את הרכיבים והמנגנונים של תריסי הגלילה ונזהה את הגורמים להתקלות שלהם.

החלפת רצועת תריס

השאירו פרטים:

החלפת רצועת תריס

עוד בנושא

קבלן אלומיניום

קבלן אלומיניום

רוצים לעשות שינוי בבית שלכם ולא לגמרי ברור לכם מאיפה להתחיל? לאחרונה שמתם לב אולי שיש בחלונות שלכם בעיית איטום כלשהי? אם כך, כדאי שתפנו

קרא עוד »
התקנת תריס חשמלי

התקנת תריס חשמלי

תריס חשמלי הוא פריט מאד נוח וקל לשימוש ולתפעול ולא בכדי התריסים החשמליים נחשבים לפופולריים ומבוקשים. יש בתים או דירות שבהם התריסים החשמליים משמשים גם

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שלחו הודעה!
1
💬 שלחו הודעה!
Scan the code
חברת א.ח.ע אלומיניום מבצעת את כל עבודות האלומיניום.
איך אפשר לעזור?