תיקון תריסים בתל אביב

השאירו פרטים:

תיקון תריסים בתל אביב במחיר הוגן

תריסים תופסים עמדה מובילה בשאגת מערכות ההגנה מפני השמש. אבל להם, כמו לכל מנגנון, יש את היכולת להתיישן. אולי לא כלפי חוץ, אם עם הזמן ניתן להבחין בצניחה של פסי תריסים, אלא פנימית: מנגנון ההתאמה, כרכובים מזדקנים ועובדים גרוע יותר או נשברים בשימוש רשלני. במקרים אלו לא חובה להתקין תריס חדש אלה להזמין תיקון תריסים בתל אביב בפניה אל חברת א.ח.ע אלומיניום. לחברה זו יש ניסיון במתן שירות, תיקון והתקנה תריסים מעל 30 שנה ואפשר לסמוך על אנשי מקצוע שלה בעניים עצומות.

מה כלול במושג כה נרחב כמו "תיקון תריסים"?

תיקון תריסים אופקיים:

  • שחזור או החלפה של מנגנון הסיבוב/הרמה.
  • החלפת מנוע
  • החלפת פסי תריס.

למה לא לקנות חדשים במקום תריסים פגומים או משעממים? הסיבה הגדולה ביותר היא עלות. ברוב המקרים, במיוחד כשמדובר במערכות עילית יקרות וגדולות, תיקונים יעלו הרבה פחות. בנוסף, זמן הייצור של תריסים חדשים ארוך בהרבה ממשך התיקון. תיקון תריסים בתל אביב יחזיר את התריסים למצב הקודם. לא תמיד בעיות בתריסים הם רציניות, איש מקצוע מנוסה תמיד יכול לראות מה בדיוק גרם לתקלה ולתקן אותה.

המלצות למניעת תקלות בזמן תיקון תריסים

מניעת נזק לתריסים היא לפעול לפי ההמלצות הבאות:
קנו דגמים איכותיים מיצרן אמין וידוע. אם הלכתם לאיבוד בין מבחר גדול של חנויות ייצור, בדקו את הביקורות. תקראו על כמות תקלות שיש לאותו יצרן, אופן טיפול בתקלות, משך אחראיות, ומה כלול באחראיות.
יש להפעיל את מנגנוני ההרמה והפנייה בצורה נכונה, ללא תנועות פתאומיות וטלטולים.
הימנע מהשפעות מכניות על חלקים, אשר מובילות לעיוות ושבירת תריסים או נזק לבד.
נקו את הדקים, הקנבס ואלמנטים של מנגנוני הרמה וסיבוב מאבק, אל תאפשרו לחות לעלות עליהם.
כך, תקלות פשוטות רבות בתפעול התריסים מתבטלות מעצמן. בעיות הקשורות לנזק משמעותי נפתרות על ידי מומחים. אם התיקון אינו מוצדק, קנו תריסים חדשים.
במקרה של תקלה תפנו לחברת א.ח.ע אלומיניום, האיש מקצוע שלנו יבוא אליכם יבדוק מה תקלה וייתן לכם הסבר מלא על תיקון ועלותו. אז מה שנשאר לכם לעשות, זה להשאיר את הפרטים שלכם באתר ואנחנו נעשה את כל העבודה.

תיקון תריסים בתל אביב

השאירו פרטים:

תיקון תריסים בתל אביב

עוד בנושא

קבלן אלומיניום

קבלן אלומיניום

רוצים לעשות שינוי בבית שלכם ולא לגמרי ברור לכם מאיפה להתחיל? לאחרונה שמתם לב אולי שיש בחלונות שלכם בעיית איטום כלשהי? אם כך, כדאי שתפנו

קרא עוד »
התקנת תריס חשמלי

התקנת תריס חשמלי

תריס חשמלי הוא פריט מאד נוח וקל לשימוש ולתפעול ולא בכדי התריסים החשמליים נחשבים לפופולריים ומבוקשים. יש בתים או דירות שבהם התריסים החשמליים משמשים גם

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שלחו הודעה!
1
💬 שלחו הודעה!
Scan the code
חברת א.ח.ע אלומיניום מבצעת את כל עבודות האלומיניום.
איך אפשר לעזור?