תיקון תריסים בקריות

השאירו פרטים:

תריסים הם מבנה שביר: אפילו פתרונות פרימיום מכילים הרבה פלסטיק וחלקי ארוגים שנכשלים, במיוחד אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה. לכן, אם נתקלתם בבעיה זו תפנו אל תיקון תריסים בקריות בחברת א.ח.ע אלומיניום. אנו מציעים פתרונות מקצועיים לכל סוגי התריסים, כולל החלפה מלאה ופתרון בעיות שונות. אנו נותנים שירות לכל סוגי התריסים.

מתי יש צורך בתיקון תריסים?

תזמינו התקנת או תיקון תריסים בקריות בהקדם האפשרי במצבים הבאים.
אם התריס נפתח במאמץ, ולא בצורה חלקה ובקלות, כרגיל.
אם הפסים נצמדות זה לזה, נשברים, "מתנהגים בצורה לא נכונה".
אסור להמשיך להפעיל תריסים שבורים ו"לשבור" אותם. אחרי הכל, הפעולה של ותריסים שיש להם תקלות מובילה לכשל נוסף של חלקים אחרים. כתוצאה מכך, התיקונים יהיו הרבה יותר יקרים וקשים יותר. יחד עם זאת, אתם בעצמכם מקבלים הרבה אי נוחות, שכן הפעלת תריסים שבורים היא מטרידה ועצבנית.

תיקון תריסים בקריות – חברתנו מבצעת את סוגי העבודות הבאות.

תיקון תריסים בקריות- תריסים אופקיים. הסוג הנפוץ ביותר של תריסים, בשימוש נרחב בדירות ומשרדים. התקלות הנפוצות ביותר הן כשל בבקרות, כמו גם נזק לדקים בודדים. אנו מבצעים אבחון, מוצאים את הגורם להתמוטטות ומסלקים אותה במיומנות, ומבטיחים את הפונקציונליות היציבה של המוצר.
תיקון תריסים אנכיים. פתרונות אסתטיים ומגוונים המבוססים על תריסים אנכיים חשופים לכשלים שונים במנגנון פתיחת וסיבוב התריסים. לעתים קרובות נשברים הכבלים שבאמצעותם מניעים את תריסים ואלמנט הבקרה המבטיח את סיבוב הלוקים נתקע. אנו מתקנים את כל התקלות, משחזרים את המראה והפונקציונליות האידיאליים של הווילונות.
תיקון וילונות גלילה. אחד העיצובים המודרניים ביותר הם תריסים גלילה. תקלות בהם שונות, כגון תקלות מנוע עצמו, רעש בפתיחה וסגירה, תקלות בכפתור הפעלה. המומחים שלנו יודעים לפתור את כל התקלות אלו במהירות .
אם יש לכם צורך בתיקון , התקנה תריסים מכל סוג תפנו לחברת א.ח.ע אלומיניום, אנו נגיע אליכם נבדוק את הסיבת התקלה ונציע פתרון הכי יעיל ומשתלם. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון בווטסאפ , או להשאיר פרטים שלכם באתר. אנחנו נשמח לעזור לכם.

תיקון תריסים בקריות

תיקון תריסים חיפה

במהלך פעולת התריסים, מנגנונים וחומרים נשחקים, כפי שמראה בפועל, ברוב המקרים אין צורך להחליף את התריסים לחדשים, שכן מספיק להחליף או את המנגנונים, החיבורים או חלק מהתריסים. תיקון תריסים ברוב המקרים יעלה הרבה פחות מקניית תריסים חדשים. חברת א.ח.ע אלומיניום – תיקון תריסים חיפה מציעה לכם תיקונים לכל הסוגים של התריסים. אנו נמצאים בשוק משנת 2011 ונותנים שירות אמין ללקוחותינו. יש לחברה ניסיון רב בתיקונים והתקנות של תריסים וחלונות מכל הסוגים. ככלל, אנשי מקצוע שלנו מבצעים תיקון של תריסים ישירות על האובייקט. כל המנגנונים וחלקי החילוף הדרושים זמינים תמיד, מה שמאפשר לכם לבצע במהירות וביעילות תיקון תריסים ותיקון תריסים בחלונות שלכם.

חלקי חילוף לתריסים

לקוחותינו יכולים לרכוש בנפרד את חלקי החילוף והמנגנונים הדרושים. ראו תמונות ומחירים באתר שלנו. אם אתם צריכים תיקון תריסים, תיקון תריסי גלילה, וילונות רומיים, וילונות קפלים ותיקון תריסי גלילה, התקשרו אלינו למספרי יצירת הקשר או השאירו בקשה אונליין באתר. אנו נבצע במהירות את תיקון תריסים חיפה.

תיקון תריסים חיפה – סוגי תריסים

תריסים אנכיים מגדילים חזותית את פתחי החלונות ואת החדר בכללותו. הודות לתריסים אלו, ניתן ליצור עוצמות אור שונות. מנוע מיוחד של התריסים נותן יכולת להסתובב 180 מעלות, וניתן להזיז את תריסים עצמם בקלות זה מזה כדי שהחלון יהיה פתוח לחלוטין.
הרצועות של תריסים אנכיים יכולים להיות מתכת, פלסטיק או בד. באזורי מגורים, וילונות בד פופולריים מאוד. סוגים אחרים יכולים לשמש כמחיצות.
תריסים אופקיים הם סוג רב תכליתי ונפוץ. הפופולריות שלהם נובעת מהוויסות הטוב של שטף האור והגנה מיטבית מפני השמש.
תריסי גלילה יכולים להיות עשויים מבדים מכל צבע, שבגללם הם יכולים להשלים בהרמוניה כל פנים. הם נחשבים בצדק לחלופה ראויה לתריסים מסורתיים. הבד שלהם בעל הספגה מיוחדת דוחה אבק, ולכלוך מוסר בקלות בעזרת ספוג.
ותריסי קפלים הם גם פתרון מעניין למבני חלונות. הם מביאים יוקרה מיוחדת לפנים ומאפשרים לך ליצור מבטא מקורי.
אז תפנו כבר היום אל א.ח.ע אלומיניום התקנה תיקון תריסים חיפה. תשאירו לנו פרטים באתר ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

תיקון תריסים חיפה

השאירו פרטים:

תיקון תריסים בקריות

עוד בנושא

קבלן אלומיניום

קבלן אלומיניום

רוצים לעשות שינוי בבית שלכם ולא לגמרי ברור לכם מאיפה להתחיל? לאחרונה שמתם לב אולי שיש בחלונות שלכם בעיית איטום כלשהי? אם כך, כדאי שתפנו

קרא עוד »
התקנת תריס חשמלי

התקנת תריס חשמלי

תריס חשמלי הוא פריט מאד נוח וקל לשימוש ולתפעול ולא בכדי התריסים החשמליים נחשבים לפופולריים ומבוקשים. יש בתים או דירות שבהם התריסים החשמליים משמשים גם

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שלחו הודעה!
1
💬 שלחו הודעה!
Scan the code
חברת א.ח.ע אלומיניום מבצעת את כל עבודות האלומיניום.
איך אפשר לעזור?